BAŞA DÖN

22. Yüzyıl ve Türk Hava Yolları

İncelemek için resmi tıklayınız.

21.yüzyıl değil 22. yüzyılın vizyonunu çizen özellikle internette atılım yaptığını ifade eden bir kuruma yakışmayan bir uygulama hakkında derdimi THY'daki yetkililere (4.cüsüyle görüşmek istemedim) anlatamadım.

Sık sık uçakla seyahat ediyorum, gerek yurtiçi gerekse yurtdışı. Bütün biletlerimi internetten alıyor, check-in'leri bile internetten yaptırıyorum. Sağolsun bazı havayolları e-bilet'i direkt maille gönderiyor. Olası mail gelmedi veya gelen maili kaybettiğimde tekrar bu uçuşla ilgili bilgileri e-bilet formatında ulaşmak istiyorum.

İstek: Bir müşterinin daha önceki uçuşlarına ulaşması ve istediği anda e-dekont, e-bilet şeklinde döküm alabilmesi, istediği maile gönderilmesini talep etmesi.

Sonuç: Malesef 22.yüzyılın THY'isinde böyle bir uygulama yok. Olması için ısrar ettim ve ilgili Call Center yetkilisine böyle bir isteğimi ilgili birime iletir misiniz, dediğimde bile aldığım cevap bir öncekinden daha vahim, bu isteğinizi not alamayız tekrar xxx numaralı telefonu arayıp müşteri ilişkilerine ilgili sorununuzu iletin.

Eminimki 22.yüzyılın uygulamalarını planlayan bir THY, online işlemler çağında bu kadar basit bir olayı hızlıca devreye alacaktır.

NOT: Bu arada Miles-Smiles üyesiyim, ilgili ekranda daha önceki uçuşlarımı ve kazandığım puanları görüyorum. Tek eksik ilgili uçuşun detay bilgileri...


Yorumlar
XDaha önce yorum yapılmamış
Yorum Yapın